פיסטולה פרוקטוואגינלית
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, במצב שלשולי (אני חולה בקרוהן) יש דליפה מהמעי /רקטום לוואגינה, ויוצאת משם הצואה. בימים אלה אני סובלת מעצירות קשה, והרגשתי תנועה של צואה לפיסטולה, זה כאב לי מאד, והשתן מתקשה לצאת. לקחתי לקסעדין לריכוך הצואה. שאלתי אם זה מצב מסוכן? מה קורה אם הפיסטולה תיקרע, או מה לעשות בעצם - לנסוע למיון? אנא תשובתכם במהרה
בוקר טוב, פיסטולה רקטווגינלית היא מצב לא תקין מלכתחילה, ומעבר צואה לנרתיק כתוצאה ממנה הוא כמובן מצב לא תקין גם כן. הפיסטולה בד"כ לא "נקרעת". המצב מסוכן רק אם יש חום גבוה או כאבים חזקים. אני יותר מוטרד מעצם העובדה שאת חיה עם הפיסטולה הזו. לא הציעו לך טיפול ניתוחי??