מתן אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר פרסון. ביום שני הייתי אצלך במרפאה ונתת לי אנטיביוטיקה פלאגיל+ציפרודקס ל14 יום. לאחר שרכשתי את התרופות הרוקח אמר לי שיש תופעת לוואי שכיחה כאשר לוקחים את שניהם ביחד שיהיה לי אי סדירות בדופק ואכן כבר תקופה מסויימת אני מרגישה זאת. האם ניתן לקחת לחוד את 2 האנטיביוטיקות או בצורה אחרת? בתודה, אושרי.
לקריאה נוספת והעמקה
אני לא מכיר את תופעת הלוואי הזו ואני נותן שילוב של ציפרוקסין ופלאגי'ל יחד שנים רבות, כולל לחולים מאושפזים. לא נשמע לי שיש קשר, אבל אם את מרגישה לא טוב, אז תפסיקי את הפלאג'יל ותמשיכי עם הציפרוקסין.