דלקת התוספתן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. לפני חודשיים אושפזתי עקב דלקת בתוספתן שהתגלתה אחרי בדיקת ct. אושפזתי להשגחה יומיים מחוברת לעירוי מים בלבד. בהחלטת הרופאים לא נותחתי אחרי יומיים השתחררתי מביה"ח כאשר עדיין קיימים כאבים עדינים ומאז יש לי כל הזמן צריבות ודקירות בתוספתן. עשיתי קולונוסקופיה ויצא תקין. ועכשיו הוחלט כן לנתח אותי ולהסיר את התוספתן. השאלה שלי אם התוספתן יכול להתפוצץ באיזשהו שלב, אם אני לא אעשה את הניתוח כי אני מתפקדת רגיל עם הכאבים הללו. או שחייבת ניתוח או שאפשר לחיות עם זה. אודה על תשובה מהירה
שלום שירה, אם את ממשיכה לסבול מכאבים ברמה כזו או אחרת , אז ההמלצה היא לבצע כריתת תוספתן. יש סיכוי נמוך לדלקת חוזרת. עקב כך שניתוח מסוג זה מתבצע בשיטה הלפרוסקופית, הסיבוכים מינימליים ומשך האשפוז קצה (יממה בערך), אז אני ממליץ ללכת על ניתוח.