שימוש בנרות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם יש כעקרון הגבלה / מניעה על משך שימוש בנרות כמו פרוקטוגליבנול, פעם אחת ביום או פעמיים ביום לפי צורך, במקרה של טחורים חיצוניים דרגה 2 ? הנרות עוזרים למניעת הרגישות והצריבה המקומית שקיימת בעיקר בישיבה ובעת יציאות. אין דימומים ואין ממצאים אחרים.
שלום אביעד, א. הדרגות של הטחורים מתייחסות לטחורים הפנימיים בלבד, ולכן אין דבר כזה שנקרא "טחורים חיצוניים דרגה 2". מי שנתן את האבחנה הזו כנראה לא כל כך מבין בפרוקטולוגיה. ב. למרות האמור בסעיף הקודם, אין מניעה להשתמש בנרות האלה ללא הגבלת זמן, אבל אם הם ממילא לא עוזרים, ואתה נאלץ להשתמש בהם זמן רב, אז אולי כדאי לשקול החלפת טיפול?