רטיבות בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור היתי אצלך ביום שני בנוגע לרטיבות. אמרת שהכל תקין טונוס חזק. אני זיהיתי את הבעיה. לפני שאני צריך לשירותים והצואה קרובה ליציאה אז נרטב שם וגם מגיע לתחתונים רטיבות. ממה זה מה עושים? לחזור אליך?
ערב טוב ניר, אין צורך לבוא אלי שוב בגלל זה. פי הטבעת מפריש ריר תמיד כדי להקל על היציאה - כמו שמן "טבעי" של הגוף. בד"כ הוא מתערבב עם הצואה אבל לפעמים יש כמויות יותר גדולות ממנו. אין צורך לעשות עם זה כלום וזה לא מסוכן.
אבל זה שהוא יוצא החוצה ללא שליטה ומרטיב מעט את התחתונים כאשר אני מתאפק זה דבר נורמלי?