טחורים ואדמומיות לאחר לידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ילדתי לפני כחודשיים ולפני כן מעולם לא היו לי טורים. יומיים לאחר הלידה הופיעה לי גולה בחלק החיצוני של פי הטבעת וקיבלתי משחה לטיפול (פרוקטו). הגולה התחילה לקטון ולאחר מכן שוב גדלה ולכן המשכתי את הטיפול במשחה. לפני כשבועיים האזור התחיל לגרד מאוד והיה דימום קל. כעת כל המסביב (באזור החריץ) הינו אדום מאוד ובחלק החיצוני (הגובל בישבן) יש מין גלד בהיר. האם מדובר בפריחה כלשהי? מהו הטיפול המומלץ? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, קשה לתת טיפול על סמך תיאור חלקי דרך האינטרנט. מציע לגשת לפרוקטולוג ולהיבדק.