טיפול בפיסורה ללא ניתוח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך. אני סובל מפיסורה ב 8 חודשים האחרונים טופלתי לפני כ 4 חודשיפ עם ננפידין מרגיש הקלה אבל זה עדיין שם. במקרה הגעתי למרפאת סאן קליניק הציעו לי את הטיפול הבא, טיפול בדיסופרט הזרקת בוטוקס ובעזרת גלי קרן רדיו אשר מסירה את חתיכת הרקמה הדחוסה. האם זה אכן הטיפול המומלץ לפיסורה האם קיים סיכוי להחלים ולהפסיק את הכאב באופן די מהיר כמו שהם כותבים ? הטיפול עולה מספר אלפי שח. אשמח לחוות דעתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירון, מכל מה שכתבת, הטיפול המקובל היחיד הוא הזרקת בוטוקס לשריר פי הטבעת הפנימי. כל היתר - מיותר.