קולנסקופיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לשאול בקשר לקולנסקופיה לגבי הסיכונים שלה שלהבנתי זה בעיקר זיהום דימום וקרע של המעי. השאלות הן : 1) כמה זמן(ימים/חודשים) לאחר הקולנסקופיה במידה ואין תסמינים ניתן להגיד שלא התרחש זיהום קרע או דימום? לאחר כמה זמן מהבדיקה ניתן להניח שהכל בסדר בעקבות כך שאין תסמינים 2) האם ייתכן בעקבות הקולנסקופיה מצב של פגיעה קלה במעי(ללא קרע) שלאחר כמה חודשים לאט לאט הפציעה תגרום לבסוף לקרע ורק אז יהיו תסמינים? 3) כמה זמן לאחר הבדיקה ניתן להיכנס להריון?
שלום מגי, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל. שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. קולונוסקופיות מבוצעות בישראל ע"י גסטרואנטרולוגים. פני לפורום העוסק בתחום זה.