בליטה+כפל עור בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי כרגע בליטה מפי הטבעת שנראה כמו טחור קטנציק+ יש לי בפי הטבעת מין טולילה כזאת לאחר צואה מגרד לי המקום.. אני רוצה להיפטר מזה אך ממש לא רוצה צלקת אני רוצה שהמצב יחזור לקדמותו...:( מה מציע?מה יכולה לעשות??? מה השיטה הטובה ביותר להיפטרות מהכפל עור והתולילה בפי הטבעת? כסף זאת לא הבעיה!
שלום שיר, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל. המונח "טולילה" אינו מוכר לי. מצטער. מציע לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג בכדי לקבל אבחנה יותר "רפואית" ומדוייקת, ואז יהיה ניתן לדון באפשרויות הטיפול.