טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 30, כבר 3 שנים יש לי טחורים שאינם מדממים או כואבים. האם זה נורמלי שאינם נספגים חזרה והאם ניתן לעשות משהו על מנת להעלים אותם (מציקים מבחינה אסתטית). לציין שאין עצירות והיציאות יחסית סדירות. התופעה מתגברת כאשר יש יציאה נוזלית יותר. תודה מראש, יעל
שלום יעל, סליחה על העיכוב בתגובה - הייתי בחו"ל. אם אני מבין נכון, ההפרעה היא בעיקרה אסתטית ולא תפקודית. במצבים כאלה ההחלטה על הטיפול נתונה לשיקול דעתו של החולה, כאשר חשוב להבין שהטחורים לא יעלמו מעצמם. מדובר בעודף עור סביב פי הטבעת אותו ניתן להרחיק רק בניתוח. אני נוהג להשוות זאת לעודף העור שיש באזור הבטן לפעמים אחרי לידות, או באנשים שירדו הרבה במשקל. עור זה ניתן להרחיק רק בניתוח פלסטי. בדיוק אותו הדבר עם טחורים חיצוניים - מדובר בשיירי עור סביב פי הטבעת אותם ניתן להרחיק רק בניתוח. לשיקולך.