פיסורה ומגנזיום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי בפורומים שתוסף מגנזיום יכול לעזור להרפות את השריר ולפיכך לעזור לרפא פיסורה. מצד שני אני מבינה שיתר מגנזיום עלול לגרום לשלשול ובמקרה של פיסורה זה ממש לא מומלץ... האם תוסף של 450 מג ביום זה יותר מידי?
שלום רונית, מינון של 450 מ"ג מגנזיום, לא אמור לגרום לשלשול, ואכן יכול לסייע בהרפיית האזור. בברכה, אלינור שילק מחלקת הדרכה-אלטמן.
שלום רונית, תוספת מגנזיום בכדורים לא הוכחה כמזרזת ריפוי של פיסורה. מגנזיום עובד בעיקר על שרירים רצוניים ואילו הבעיה בפיסורה היא כווץ יתר של השרירים הבלתי רצוניים של פי הטבעת, ולכן השפעתו באזור זה היא מינימלית אם בכלל.