כאבים במעיים -
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני סובל כמה שנים מכאבים במעיים אשר גורמים לי פעם בחודש לפחות להיות מרותק למיטה עם כאבים עזים. עברתי אינספור בדיקות מקיפות כמו כן הייתי מאושפז אך אף פעם לא עלו על הסיבה המדויקת לכאבים. אני נמנע לאכול מאכלים רבים שאולי יכולים לגרום לרגישות בקיבה וכעת גם אני מנסה טיפול סיני אך זה לא ממש עוזר. אשמח לשמוע אם יש מומחה שכדאי לפנות אליו או האם יש משהו שיש ביכולתי לעשות כדי להקל על התופעה...
שלום רב, נשמע לי שהבעיה שאתה מתאר אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. אתה צריך גסטרואנטרולוג ולא כירורג. בהצלחה