הייתי הביקורת אצל המנתח
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שוב שלום, זאת אני מההודעות הקודמות... קודם כל תודה רבה על תשובתך זה עוזר המון. שנית, הייתי אצל המנתח בביקורת הוא אמר שהכול בסדר ושהכרה שאני חשה הוא בגלל טחור שכרתו שכרגע יש שם אזור חשוף, בנוסף יש את הכפל עור הזה שמעט התנתק ותחתיו יש פצע ששורף (גם זה הוא אמר שיעבור...) אמר שתוך 10 ימים אמורה כבר לא להרגיש כלום. הוא נתן לי למרוח פעמיים ביום משחה תריאולון, אבל לא אמר למשך כמה זמן יש למרוח? כמה זמן בדרך כלל יש למרוח משחה זו? (אין לי אפשרות ליצור עם הרופא קשר ) תודה
שלום שרון, אני לא משתמש במשחה הזו כלל ולכן איני יכול לייעץ לך כמה זמן להשתמש בה. נראה לי ששבוע ימים אמור להספיק כי אז תהליך ההחלמה כבר יהיה מתקדם יותר.