טחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתחילת השבוע יצא לי טחור יחסית גדול שלא חוזר פנימה ולא ניתן להחזירו. איך לטפל בטחור אני יודע מבחינת תזונה ויציאות, מיותר לציין שזה גורם לסבל בל יתואר שמקשה על חיי היומיום אבל אתמול, עמ להקל במעט על הכאבים, קניתי את המשחה פרוקטו-גליבנול, השתמשתי עפ הוראות הרוקח אבל לצערי המשחה כמעט ולא השפיעה על רמת הכאב ויותר מזה - מהרגע שהתחלתי להשתמש בה הטחור החל לדמם, מה שלא קרה לפני. לאחר ששמתי לב הפסקתי את השימוש ואני רוצה לשאול: זה נורמלי הדימום הפתאומי הזה בגלל המשחה? כי מאוד שמרתי מבחינת הגיינה ויציאות לא מאומצות. האם אני צריך להמשיך או להפסיק את השימוש במשחה? אודה לכם על תשובה מהירה.
בוקר טוב, אני ממליץ שתיגש היום לבדיקת פרוקטולוג. אם המשחה לא עוזרת, ממליץ להפסיק אותה. במקום זה תנסה לעשות אמבטיה עם מים חמים. לא מקלחת ושטיפה, אלא ממש לשבת בתוך מים חמים.