כאבים בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , אני בת 19 וכבר שנתיים יש לי מה שנראה כמו טחורים זה לא כואב ולא מדמם ולא כלום פשוט נמצא שם ולפעמים נראה שזה מתנפח ולפעמים נקטן.. הבנתי שאני צעירה מידי בשביל טחורים אני התביישתי ללכת עד עכשיו לרופא שיבדוק את זה יש עוד אופציות חוץ מטחורים של מה שזה יכול להיות ? אני יכולה לטפל בזה מבלי ללכת לרופאים ?
שלום דנה, א. נכון שטחורים בד"כ מופיעים בגילאים יותר מתקדמים, אך יכולים להיות בכל גיל. ב. לא ניתן לתת ייעוץ לגבי טיפול בלי בדיקה גופנית. ממליץ להתגבר על הבושה וללכת להיבדק ע"י פרוקטולוג. רק לאחר מכן, כשתהיה אבחנה של הממצאים שתיארת, ניתן יהיה לדון בטיפול המומלץ. בהצלחה.