דימום בעת יציאה.
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 44, מזה מס' חודשים יש לי טחור חיצוני שאינו כואב. לעיתים רחוקות, לאחר שאני מתפנה, יש קצת דם על נייר הטואלט. פניתי לפרקטולוג שביצע לפני כשבוע קשירת טחורים. לאחר הקשירה הרגשתי כאב באזור פי הטבעת במשך יומיים-שלושה והיו לי יציאות עם דם. לאחר מכן פחת הכאב, וחלק מהיציאות היו עם דם וחלק לא. הטחור החיצוני עדיין נמצא. רציתי לדעת האם מומלץ לי לעשות בדיקת קולונסקופיה על מנת לשלול מקור דימום אחר ? אציין שבמשפחה אין רקע של סרטן במעי הגס, יחד עם זאת, אצל אבי נתגלה סרטן הלבלב לפני מס' שבועות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, אני תמיד בעד קולונוסקופיה.