כפל עור
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת ולאחרונה התחלתי להרגיש מעיין בליטה באזור פי הטבעת, באזור שבין פי הטבעת לנרתיק. אני הולכת להתפנות הרבה פעמים ביום, לעיתים מתאמצת (נמצאת בבדיקה אצל גסטרולוג לגבי העניין). תחילה חשבתי שמדובר בטחור , במיוחד כי יש לי תחושה של חתך (שלעיתים מדמם), אך אני רואה שזה לא עובר. כאשר אני נוגעת במקום מורגש לי מעיין כפל בולט ולא קשה. אם אני מותחת את המקום קשה להרגיש בו. האם ייתכן שמדובר בטחור או במשהו אחר? טחור יכול להיות באזור פי הטבעת שבינו לבין הנרתיק? תודה
שבת שלום, יכול להיות טחור באזור שתיארת, אך כדי להיות בטוח, מציע לגשת ולהיבדק ע"י פרוקטולוג.