וריד בולט
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בן 35 שסובל מטחורים(מטפל במשחה-לא הלכתי לרופא) ואני חיי בשלום עם הטחורים אך לפני כחודש-חודשיים התחיל לבלוט לי וריד מפי הטבעת ועד לאשכים. הוריד מציק לכמה ימים (כואב) ונעלם וחוזר לאחר מספר ימים. כמו כן האזור לח ומגרד. השאלה האם זה קשור לטחורים?האם ניגש לפרוטולוג או כירוג והאם זה זה מסוכן שוריד בולט בצורה כזו-מקווה שתוכל לתת לי תשובה כדי שאדע מה לעשות בנידון.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב, לא ברור לי בדיוק למה התכוונת כשכתבת "וריד בולט" ואם הוא מגיע עד לאשכים, ככל הנראה לא מדובר בבעיה פרוקטולוגית. בכל מקרה ממליץ לגשת ולהיבדק.