כאבים חדים לעיתים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, יש לי מידי פעם כאבים חדים בפי הטבעת באזור רצפת האגן. כאבים הולכים ונעלמים ככה כבר איזה שנה או יותר. יש תקופות שאין בכלל ואז פתאום הוא יכול להופיע, כאב חד כזה. בכאבים האחרונים יש גם באזורים מסביב כאב. אני בן 18 אם חשוב לציין. רציתי לדעת אם זה אומר משהו. האם זה יכול להיות מישיבה ממושכת? (למרות שאולי הסיכוי אצלי נמוך לזה). אשמח לעצה, תודה מראש.
שלרוב אין את הכאבים. זה פשוט יכול פתאום לבוא. לפעמים כמה אחד אחרי השני. או כמה ימים שיש אותם יותר.
קשה לתת תשובה מדוייקת ומוסמכת רק על סמך התיאור שלך. מציע לגשת ולהיבדק.