אחרי ניתוח אלסטומיה ירידת נוזלים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 47 עברתי ניתוח אלסטומיה בדצמבר בגלל אפספס בצד ימין לא מצליחים לעצור את יציאת הנוזלים 9 ליטר ליום אני מאבד נוזלים ומאושפז שלושה שבועות מחובר לעירוי מטופל בלומוטיל וזריקה אוטריאוטד ולא עזר לי לווסת את הנוזלים אני חסר עונים ומיואש תעזרו לי בבקשה פתרון לווסת את הנוזלים אודה לתשובתכם בהקדם תודה שמעון
שלום שמעון, הטיפול בבעיה שלך הוא לא פשוט. לומוטיל - לא מספיק. ממליץ להוסיף אימודיום (נקרא גם STOPIT), נותנים 2 קפסולות 4 פעמים ביום - חצי שעה לפני כל ארוחה וחצי שעה לפני השינה. אם נותנים לך לאכול, אין טעם לתת OCTREOTIDE. אם זה לא עוזר, ניתן להוסיף CODEIN במינון של 15 מ"ג פעמיים ביום וניתן להעלות ל-30 מ"ג פעמיים ביום. רפואה שלמה.