משחות להקלה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב סובל כבר שנים בטחורים פנימיים ואחד חיצוני. במהלך השנים יש תקופות טובות יותר ופחות. לאחרונה ... יש תקופה לא טובה.. יציאות מעט קשות וכואבות ובעיקר אחרי ... הטחורים לא נרגעין וממשיכים לכאוב ממש כל היום. האם יש "חדש תחת השמש" בעולם הפרוקטולוגיה ? האם יש משחות של הקלה לפני היציאה ? או אחרי היציאה ?? יש לי משחות : דרמקומבין, מופירוסין, רקטוצורין, גלובטוצורין וגם לחוקן "FLEET ANEMA" האם מישהי מהמשחות מומלצת עדיין ? האם יש אחרות ?? תודה רבה !!
לטחורים לפעמים עוזרת משחה פרוקטוגליבנול.
או כל פעם שכואב ?? תודה רבה