טחורים פנימיים ופיסורה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בחודשיים האחרונים הנני סובלת מפיסורה ותחורים פנימיים. בעקבות טיפול של כירורג טופלתי למשך שבוע במשחה לטחורים ומשחה חיצונית לפיסורה ( לא ניפדיפין ).כמו כן שיניתי את הרגלי התזונה והוספתי ירקות.לאחר כחודש של הקלה בעקבות יציאה קשה שום הרגשתי כאב של הטחורים...התחלתי שוב את אותו הטיפול למשך שבוע. האם עלי לגשת לפרוקטולוג לקבלת טיפול אחר ? האם יש טיפול אחר לטחורים פנימיים מעבר ל פרוקטוגליבנול ? אודה לתשובתך
שלום אלונה, הטיפול לפיסורה הוא ל-2-3 חודשים לפחות ללא הפסקות. לפעמים במהלך הטיפול יכולות להיות החמרות עקב יציאות קשות. החלק החשוב בכל הטיפול הוא הקפדה על יציאות רכות. לגבי הטיפול בטחורים - הסימפטומים שלהם יחלפו ברגע שהפיסורה תחלים.