הרגשה של דופק בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! אני בת 64. כבר חודש או יותר אני מרגישה דופק בפי הטבעת. במיוחד כשאני שוכבת ופחות קצת בישיבה. ממש פמפום. אני לא סובלת מעצירויות. יש לי טחורים פנימיים המון שנים אחרי הלידות אך הם לא מפריעים לי. אין לי דימום. מה זה יכול להיות? זה לא כואב רק מפמפם. האם זאת תופעה ידועה? יש דבר כזה ומה הסיבות? תודה רבה מראש על התשובה המקצועית.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חיה, קשה מאוד לענות תשובה אחראית ומקצועית ללא בדיקה גופנית. התופעה שאת מתארת אינה שכיחה, בייחוד כאשר אינה מלווה בכאבים. מציע לגשת להיבדק ע"י פרוקטולוג.
הרגשה של דופק בפי הטבעת