דימום ביציאות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. אני בן 32. מזה מס ימים, יש לי דימום על הנייר לאחר יציאות ומעט באסלה. נראה כי הצואה בצבע חום אדמדם יש גם קצת התכווצויות בבטן. בבדיקה אצל פרוקטולוג, קיבלתי נרות וציין כי אם לא עובר תוך 10 ימים יש לפנות לקולונוסקופיה. אין המשפחה היסטוריה של מחלות מעיים. האם עלי להיות מודאג? מה הסיכוי שהבעיה רצינית?? אשמח לתגובה. תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איציק, בגילך, רוב הסיבות לדימום בצואה הן לא "רציניות", ואם אין מחלות מעיים במשפחה הקרובה אין סיבה לחשוש שמדובר בבעיה רצינית. אני מסכים עם הפרוקטולוג שלך שאם אין שיפור תוך מספר ימים יש לבצע קולונוסקופיה.