דימום בזמן צואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 29, לפני 3 חודשים ראיתי דם בשירותים ועל הצואה, והיה מעט בניגוב. שבוע שעבר שוב זה קרה, וחזר מספר פעמים השבוע (שמתי לב כשכואב לי זה קורה) הייתה פעם אחת שעשיתי ולא היה. ממה זה יכול להיות? יש לציין שלפני כשנה וחצי עברתי קולנסקופיה בעקבות תלונות על כאבי בטן. הצליחו לבצע רק עד כפף הטחול בגלל כאבים, לא השפיעה עלי ההרדמה. מה שבדקו היה תקין לגמרי. לאור כך, מה עשויה להיות הסיבה לדימום??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעלה, בגילך, רוב הסיכויים שמדובר בטחורים או בפיסורה. לא אוכל לתת אבחנה חד משמעית ואחראית ללא בדיקה גופנית, ולכן אני ממליץ שתגשי להיבדק ע"י פרוקטולוג.