רקטום
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שמי רוית (בת 18). סובלת מדלקת מעיים במעי הדק.מאז שהמחלה התפרצה אני סובלת מתופעה של התרוקנות חלקית..אני הולכת לשירותים אחת ליומיים-שלושה ובפעם הראשונה שאני הולכת אני מרגישה שהתרוקנתי רק בצורה חלקית (שהרקטום עדיין מלא).. בד"כ ההתרוקנות ממשיכה ביום המחרת (עוד פעם או פעמיים) ועד שזה קורה אני סובלת מכאבי בטן ונפיחות קשה. זה מאוד מקשה עליי לתפקד ביום יום ורציתי לשאול אם יש לזה טיפול?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית, את צריכה להתייעץ בנושא זה עם הגסטרואנטרולוג שמטפל בך. הבעיה שאת מתארת אינה "כירורגית" ולכן לא בדיוק מתאימה לפורום הזה.