פצע בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ברצוני לשאול:בת30 יש לי פצע בפי הטבעת,זה קורה לי לעיתים כאשר אני אוכלת מזון יבש כדוגמת קורנפלקס ותירס בעיקרהפצע אבל לעיתים עם י דם, במשך מספר ימים ,במקרה שאני מורחת משחה אנטיביוטית שיש לי למטרות וגינאליות זה מסייע אכשהו.השאלה מדוע זה קורה כי אני מתנזרת מהמאכלים הנל אבל לפעמים חוטאת.. ומה הטיפול?אני מתביישת לגשת לרופא השאלה אם משחה שרכשתי ללא מרשם כדוגמת פרוקטוגבינול תעזור במידה והצלחתם להבין מה זה..כמובן שאם זה משהו מחייב אז ללא ברירה אגש..תודה
ערב טוב אדווה, בוודאי שיש צורך לגשת ולהיבדק. לא בטוח שפרוקטוגליבנול יעזור.
אוקיי תודה רבה ,לאיזה רופא לפנות?כירורג או אחר אין לי מושג בזה..צריך הפנייה מרופא משפחה?