פרטי בירוקרטיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר פרסון השגתי הפניה מרופא המשפחה לפרוקטולוג. ניתן לקבוע ולהגיע אלייל ל"קשירת טחורים" ?? מה צריך לעשות ?? תודה
שלום יודה, ההחלטה על פעולה כזו או אחרת (כולל קשירה) צריכה להתקבל ע"י הרופא המבצע (במקרה זה הפרוקטולוג) בהתאם למצבו של החולה. לפני שתיבדק לא ניתן כלל לקבוע שקשירה היא הפעולה המתאימה לך. בפנייתך יש טעות כתיב. לא הבנתי - אתה מעוניין להגיע אלי?
העניין הוא שהייתי אצלך כבר, ובזמנו (לפני כשנה) המלצת לשפר תזונה, ללא קשירות, האמת שזה ממש עזר שיפור התזונה - אבל הבעייה עדיין קיימת ומידי תקופה גם ממש מציקה ולכן רוצה לבוא שוב. תודה
באיזו מסגרת נפגשנו? כללית? מכבי? פרטית?
אבל טלפנתי להזמין תור, אתה פנוי רק ב20/1 זה עוד המון ! זמן ואתה מקבל רק עד 15:30 שלצערי אני עובד ... צריך לחשוב על מתי אוכל להגיע ... תודה
אלה התורים. לי אין כל השפעה עליהם.