מה האפשרויות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דוקטור יש לי טחור חיצוני ושניים פנימיים. העסק מציק לפי תקופות, לעיתים בכלל לא לעיתים מאוד. תזונה מאוד עוזרת !! לאחרונה יש תקופה ממש לא טובה. החלטתי לעשות משהו... מכיר את האפשרויות ומעוניין לבדוק האם יש משהו "חדש" בתחום - חוץ מניתוח או "קשירה" ... האם קשירה היא "רק" לטחורים הפנימיים וניתוח לחיצוני ? תודה רבה
ערב טוב יודה, אכן כך, קשירות הן לפנימיים ואת החיצוניים מורידים רק בניתוח. אין הרבה חדש מבחינת החולים
1) מה כולל הניתוח ? כמה זמן החלמה, כמה כואב או בהרדמה ? 2) אחרי ניתוח + קשירות --- האם הטחורים הללו לא יחזרו ויהיה שקט מהם ? או שהם עשויים לחזור ? תודה רבה