יציאות קיבה דקות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום הנני בת 38, לאחר שני ניתוחים קיסריים, שמתי לב שכבר תקופה לא קצרה (מעל חצי שנה לערך) היציאות הן רכות ודקות (כאצבע) בצבע חום בהיר (לא כהה או שחור) ולא כמו שהיה לפני יותר משנה,יציאות "עבות", אינני סובלת מעצירות, יש לי ימים שיש יציאות קיבה 3 פעמים ביום (לפעמים יותר). אני משתדלת לאכול בריא, קיטניות, סלט ירקות, לחם מלא , פירות וכד' כמה שפחות מטוגן וכמובן לשתות מים. האמת שאני מודאגת אומנם קבעתי תור לגסטרו אבל רק בסוף דצמבר לצערי, ואני כבר בחרדות. אודה לתובנות והאם עלי לבקש הפניה דחופה שיזרזו לי את התור?
ערב טוב ג'ין, גסטרואנטרולוג הוא בדיוק הכתובת שלך. את צריכה קולונוסקופיה ולדעתי - בהקדם.