דם בצואה אלרגיות וסטרואידים?
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן וחג שמח, בתקופה האחרונה- מספר חודשים אני סובל מהרבה אלרגיות.. בא לידי ביטוי בעור יבש מאוד אדום וגרד בלתי נפסק 24\7, כמוכן לא בטוח אם מאותה התקופה שזה התחיל, אבל גם תקופה ארוכה יש דם בצואה וכואב גם.. במספר החודשים האלה קיבלתי מספר פעמים טיפול בפרדניזון, שלמרות שמיד אח"כ הכל חזר למה שהיה לפני, בתקופה הזאת נראה כי לא היה לי דימום משם... רציתי לדעת האם יכול להיות קשר בין כל הדברים הנל? אציין שבעבר ביצעתי קולונוסקופיה בגלל סיבות דומות.. והכל היה תקין בבדיקה..
שלום רב, שאלתך אינה בדיוק בתחום העיסוק של הפורום הזה. אם עברת קולונוסקופיה לאחרונה, והבדיקה היתה תקינה לחלוטין, אז אתה צריך להתייעץ עם רופא המשפחה שלך לגבי נושא האלרגיה ולפתור אותו.
תודה על התגובה. השאלה יותר התייחסה לנושא של הדימום ביחד עם הפרדניזון.. למה במספר הפעמים שלקחתי סטרואידים לא היה דימום..