פצעונים בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב!! לפני כשנתיים וחצי כאשר היתי מתפנה לשירותים היתי רואה כאשר אני מנגב דם.תופעה זאת הלכה וירדה ובשנה וחצי האחרונות היתי מרגיש גם כאילו משהו יומא לי לאחר השירותים מפי הטבעת.לפני כחודש התחילו להוייסף גם נראה לי פצעונים(זאת ההרגשה של דברים קטנים וכואבים) שאני מרגיש אותם רק במהלך השירותים ולאחריהם.הלכתי לכירורג שאמר שזה רק קצת טחורים ואין הסבר למה שאני מכנה פצעונים או הרגשה שלהם.. מז זה יכול להיות ואיך מטפלים בזה?? תודה מראש!! רמי
שלום רמי, קשה לענות בצורה רצינית ואחראית בלי בדיקה גופנית. מציע להיבדק ע"י פרוקטולוג כדי לקבל אבחנה נכונה, ואז יהיה ניתן לדון בטיפול המתאים.