דר בנימין תודה רבה!!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
סוף סוף מישהו ענה לשאלתי כמו שצריך ובכלל אני שמחה לדעת בפני מה אני עומדת, כרגע מצבי מעט משתפר ומיום ליום אני בדעה שאולי לא לעשות ניתוח ,שני אני ממשיכה עם בנפידיפין ארבע פעמים ביום עם שטיפות ופגלקס, הכאב הוא יותר עיקצוץ שחולף אחרי שעתיים אני מנסה להיות פעילה יותר ומקווה לא להתנתח בשבוע הבא!! כולי תקווה, שוב תודה לך דוקטור!! שאלה קטנה האם ניתן למרוח נפידיפין מעל חודש?? כי זה מקל מעט , תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שוב שלום, ניתן למרוח ניפדיפין אפילו שנה אם זה עוזר. אם יש שיפור, אני גם לא הייתי ממליץ על ניתוח בשלב זה אלא ממתין.