שלום לרופא הנכבד
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי 2 שאלות אחת אני לא יודעת אם זה המקום לשאול אותה 1)האם יש תרופות כימיות שמסלקות קנדידה בפי התבעת? 2(בת שלי בת 42 מזה שנתיים כל יום לוקחת על כיבה ריקה 3 כוסות של מיץ שזיפים, קראתי כי יש מרכיב במיץ השזיפים בשם dihydrophenylisatin שמשמש כמשלשל קל, האם זה אומר שהמעיים שלה התרגלו לכך כמו שמתרגלים למשלשלים? האם היא תוכל להפסיק את השימוש במיץ ולחזור לתפקוד תקין? הdihydrophenylisatin מפעיל את שרירי המעיים על פי מה שקראתי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פגי, את אכן לא בפורום הנכון. הפורום שלי עוסק בכירורגיה של המעיים. נסי להיכנס לפורום גסטרואנטרולוגיה.