מכשיר המורייט לטחורים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני יותר משנה קניתי מכשיר המורייט לטחורים וזה עבד היטב והטחורים נעלמו.על המכשיר צויין שזה ''מתאים ל-6 חודשים מרגע ההקפאה הראשונה''.1.מדוע?האם לא ניתן להשתמש בו שוב? 2.האם ניתן לשים קוביית קרח לטיפול בטחורים חיצוניים?האם זה יעיל ולא גורם נזק(עושה את הפעולה של המכשיר)?
שלום חנן, אינני יודע את התשובה לשאלה שלך. אני מניחל שהשיקול הוא כלכלי, ושיצרני המוצר הזה מעוניינים למכור יותר ממנו, וזו הסיבה שהגדירו לו תאריך תפוגה. לא המורייט ולא קרח אינם גורמים להיעלמות של הטחורים.