סליחה, עוד שאלה (פיקו סלקס)
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כיצד יתכן , שנותנים את תרופת ההכנה לפני קולונוסקופיה באופן גורף את אותו המינון לכולם. מבלי להתחשב בנתונים של הנבדק. (משקל, גובה תזונה מין וכד') . הכיצד זה שנבדק ששוקל לצורך העניין 80,90, אולי אפילו יותר ק"ג , אוכל הרבה דברים כבדים כגון בשר וכד' , יקבל בדיוק את אותו המינון כמו שנותנים לנבדק ששוקל בקושי חמישים קילו , ותזונתו קלה באופן כללי. ממש לא ברור ולא הגיוני לי. אשמח להסבר. תודה על האינפורמציה.
ערב טוב הילה, על השאלה הזו צריכים לענות הגסטרואנטרולוגים.