מה יכולה להיות תוצאה של ביופסיה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במסגרת קולונוסקופיה בעת ההכנה אחרי השקית השניה היתה צריבה קשה בפי הטבעת פנימה. ויצא ריר שקוף עם מעט דם בתוכו. במהלך הקולונוסקופיה נאמר כי יתכן והאודם בחלק זה סביר מההכנה לבדיקה. לקחו ביופסיה בממצא נכתב פרוקטיטיס. r/o. האם זו אבחנה חמורה? כעת זה נעלם ולא חזר. מה יכול להתגלות בביופסיה? ממצאים סרטניים? צריך טיפול? ניתן לאמר שלא היה כל דימום כזה לפני כן. והצריבה נבעה מהפיקולקס זה כמו חומר לניקוי סתימות בכיור. מה הנזק שיכול להיות מהחומר. בעיקר לטווח ארוך. מה מחפשים בביופסיה כזו סרטן?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יוסף, אתה בפורום הלא נכון. תשאל בפורום העוסק בגסטרואנטרולוגיה.