דלקת בתריסריון
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך ד"R פרסון בנימין אבא שלי סובל מדלקת בתרסריון ויש חסימה בצילום האחרון שנעשה אתמול נלקחה גם ביופסיה מהתרסריון לאחר שנלקחו 2 דגימות מהקיבה והיו תקינות. הם יבחנו אם זה הדלקת שעושה את החסימה או גידול. הוא היה עם זונדה כמעט שבוע כדי לספוח את כל נוזלי הקיבה אך לא היתה התקדמות. הוא רזה כבר כמעט 17 קילו. ומשום מה יש לי תחושה שמשחקים איתו שם. מה אנחנו צריכים לעשות במצב כזה? אם צריך ניתוח מה זה אומר מה הסיכונים? ואיפה אתה ממליץ לנתח? יום טוב בת חן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בת חן, לצערי, הפורום שלי אינו עוסק במחלות של התריסריון. נסי בפורום העוסק בכירורגיה כללית. בהצלחה.