צואה,כאבי בטן וגירוד!!!!!!
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בתחילת ההריון, סובלת מתסמונת המעי הרגיז. בימים האחרונות יש לי כאב בטן חד בצד השמאלי התחתון של הבטן.. בצואה ראייתי כמה פעמים ביים האחרונות חתיכות לבנות בגודל של 1 ס"מ בערך ורוחב של כחצי ס"מ. יש לי גירוד קל בפי הטבעת בעיקר בבקור. אז כמה דברים... בימים האחרנות אכלתי אורז. וגבינות לבנות מוצקות.. ויש לי עודף בזיעה ביחד עם התסמנים ההלו (יש לי עודף משקל 84ק"ג, 164 ס"מ גובהה) אז מה זה יכול להיות? האם זה מעורר חשד לתולעת? מאיזה סוג? ואיזה טיפול ניתן לקחת בהריון? (אני לוקחת תמיכות להריון וקלקסאן). תודה
ערב טוב שרה, שאלתך אינה בתחום העיסוק של הפורום הזה. פני לרופא המשפחה שלך בהקדם.