טחורים???
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! במשך כמה ימים היו לי כאבי בטן חלשים, קצת שלשולים(יציאות מאוד מימיות) וירידה בתיאבון. לאחר מס' ימים, היציאות נהיו קשות יותר והיתה לי מעט הרגשת חוסר נוחות בפי הטבעת.ואז החל להופיע דם, בהתחלה נקודות קטנות על הנייר טואלט, וכעת כבר יש יותר דם,וגם אפשר ממש לראות את הדם באסלה. אני קצת מבולבלת ומודאגת. מה עליי לעשות?
שכחתי לציין, שאני בת 26.
שלום יעל, אני ממליץ להיבדק ע"י פרוקטולוג / כירורג קולורקטלי בהקדם. לא כל דימום מפי הטבעת מקורו בטחורים, למרות שבאוכלוסיות צעירות זו אכן הסיבה השכיחה ביותר.