ריח לא נעים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בן 19 ולאחרונה אני סובל מריח רע מפי הטבעת מישיבה ממושכת. אני שומר על היגיינה גבוהה אך הדבר לא עוזר. יוצא לי לשבת הרבה שעות ביום, לדוגמא מול המחשב, וןכתוצאה מישיבה ממושכת אני מרגיש שאזור פי הטבעת ניהיה לח יותר וכל האזור מדיף ריח רע על התחתונים ועל המכנסיים שלי. אני באמת לא יודע ממה זה נגרם ומה עליי לעשות, זה ממש לא נעים לי. אשמח אם תוכל לעזור לי, תודה.
ערב טוב, הבעיה שאתה מתאר אינה פרוקטולוגית. מדובר בריח רע של זיעה, רק שאצלך הוא באזור פי הטבעת. מציע לשמור על אזור פי הטבעת יבש ככל הניתן ולא להשתמש במגבונים לחים לניגוב.