הפרשות..
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב ד"ר פרסון, אני סובל ממעי רגיש, לאחר עיון באינטרנט... ראיתי שגם ריר הוא חלק מהתופעות: אני מוסיף קישור לאתר עם תמונה של ריר שממנו אני סובל לעיתים לאחר יציאה או במקום יציאה רק בדרך כלל בכמות מעט פחותה (לא לבעלי לב חלש): http://s173.photobucket.com/albums/w48/heidit77/?action=view¤t=mucusstool.jpg רציתי לדעת האם הכוונה לריר כזה, או שזה נחשב מוגלה?!? האם בכל זאת מומלץ לפנות לרופא? תודה רבה,
שלום ירון, לצערי אני לא יכול לפתוח את התמונה בלינק. הדף נפתח אבל הוא ריק. יכול להיות שהבעיה היא במחשב שלי, אבל בכדי להיות בטוח, נסה שנית. תודה
שלום, תודה על התשובה. מוסיף את הקישור בשנית: http://s173.photobucket.com/alb bums/w48/heidit77/?action=view& ¤t=mucusstool.jpg ושוב המון תודה על הרצון לעזור,