גרוד בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בדר'כ בריאה. בת73. בחדשים אחרונים גרוד מעצבן בפי הטבעת.ראיתי פרוקטולוג לפני כ-3 שבועות ורשם לי דרמקומבין פעמיים ביום,משחתי כמעט כל תקופה זו.בבדיקה אמר שאין פצע פנימי או משהו מדאיג. האם מותר להשתמש כל יום בתקופה ארוכה? יש לי גם משחת פרוקטו-גליבנול. האם עוזרת יותר? האם בכלל ניתן להיפטר מגרוד מיותר ומטריד כזה? אציין שהיציאות בסדר. משתדלת לשתות הרבה/ תודה רבה עבור תשובתך, יעל
שלום יעל, יש סיבות רבות לגרד סביב פי הטבעת. אני בד"כ מתנגד למרוח "סתם משחה" אלא אם יש סיבה ודאית. פרוקטוגליבנול זו משחה לטחורים. אם הסיבה לגרד הם טחורים, אז היא יכולה לעזור. אחרת - לא. אני בד"כ מנסה טיפול סימפטומטי ע"י דרמקומבין או בטאקורטן לחודש (לא יותר) ואם אחרי הפסקת המשחות הגרד חוזר - צריך לברר מה הסיבה לגרד ולהמשיך בהתאם.