דימום באסלה בהוצאת צואה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום , לאחרונה מידי פעם בהוצאת צואה אני מגלה שגם באסלה מופיע דם . כל אזור פי הטבעת שורף לי כבר הרבה זמן . צבע צואה לפעמים בהיר , לפעמים כהה- אבל ממש לא שחור . לפני שלוש שנים היו לי סימנים דומים מאוד ועברתי בדיקת קולונוסקופיה ובמהלכה התגלו טחורים בלבד. קיבלתי משחה לכך. במשך השנים אם היתה מופיעה הבעיה , הייתי משתמש בה וזה היה עובר .לאחרונה לא השתמשתי במשחה זו כבר הרבה זמן . בנוסף אציין שהצואה יוצאת לפעמים בצורה קצת לא חלקה ונוחה (מעין עצירות) . אזמין תור לגסטרונאנטרולוג כמובן, אבל שאלתי היא -לאור הסימנים, מה הסיכוי שמדובר במשהו שאיננו הטחורים ? תודה
ערב טוב, יתכן שמדובר בפיסורה. הכאב השורף שאתה מתאר עם קושי בהתרוקנות ודימום טרי - די אופיניים. מציע להיבדק ע"י פרוקטולוג. יש לזה טיפול ספציפי.