כאבי בטן
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 75 לפני 5 שנים עברתי ניתוח בו הוסר לי חלק מהמעי הגס , בנוסף יש לי הרנייה. אני סובלת מדי פעם מכאבים חזקים בבטן. ורציתי לדעת אם הדבר יכול להיות קשור לתרגילי בטן הכוללים הרמת בית חזה , רגליים אותם אני מבצעת עם מאמן אישי.אציין כי הכאבים לא באים אחרי שיעור ההתעמלות... תודה
ערב טוב לאה, כאבי בטן יכולים להיות לאחר כל ניתוח בבטן. לך, עקב כך שאת סובלת גם מהרנייה, יש מספיק סיבות לכאבי בטן, גם ללא קשר לפעילות גופנית. אני הייתי ממליץ לך להתייעץ עם כירורג לפני שאת מתחילה לבצע תרגילים שמאמצים את שרירי הבטן בכלל, ובגלל הבקע שלך בפרט. שבוע טוב.