אני מחרבן דם דחוףףףף
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מיום רביעי אני משלשל בהתחלה זה היה מלווה בחום ואחרי זה עבר לי ומליל שבת ראיתי שאם אני מתאמץ קצת אנמי מחרבן דם כלומר מטפטף לי דם מימי כזה עכשיו זה התמעט קצת וגם הכאבי בטן התמעטו קצת בנוסף יצא לי גם כמו ליחה כזאת בהתחלה היא היתה שקופה ואחרי זה זה היה נראה כמו נזלת... מה לעשות דחוףףףף
קיבלתי תוצאות בדיקת מעבדה מה זה אומר ?STOOL DIRECT MICROSCOPY LEUKOCYTES+++,ERYTHROCYTES+++
משה, גש לחדר המיון להיבדק. יש לך זיהום במערכת העיכול ואתה ככל הנראעה צריך אנטיביוטיקה דרך הוריד ליום או יומיים. אם אתה עדיין בבית - גש לחדר המיון.