כאבים באזור חיץ הנקבים
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני כחודש התחיל לכאוב לי בזמן ישיבה באזור חיץ הנקבים האורולוג לא מצא בעיה. לקחתי כדור לדלקת ולא עזר. היציאות תקינות ,בעבר סבלתי מטחורים מה יכול להיות הסיבה ואיזה בדיקה כדאי לעשות?
ערב טוב יוסי, כאבים באזור חיץ הנקבים יכולים להיגרם ממספר סיבות, ובכדי לא לעסוק בספקולציות אני ממליץ להיבדק ע"י פרוקטולוג, למרות שרוב הסיבות לכאב באזור זה אינן ממקור "פרוקטולוגי", אך היות והאורולוג לא מצא בעיה בתחומו, לא יזיק להיבדק שנית
האם רלוונטי לעשות מיפוי עצמות כדי לאתר את מקור לבעיה?