כאבים ושורף בפי הטבעת
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני גבר בן 19 יש לי G.6.P.D. רגישות לסולפא או פול אני ללא עבר של מחלות בכלל ומזה יומיים שלושה יש לי שלשולים לסירוגין והיום לפתע לאחר שעשיתי את צרכיי החל לשרוף לי מסביב לפי הטבעת ולא התייחסתי אמרתי שזה בטח סתם מהשלשול אחר כך לקראת הערב עוד הפעם עשיתי את צרכיי והחל לשרוף לי אבל ברמה הרבה הרבה יותר גבוהה שכבר לא יכולתי לנגב או לגעת מרוב שזה שרף לי ואז התקלחתי והרגשתי טוב יותר ועכשיו הלכתי לשירותים וכאשר ניגבתי (עם מגבון) את פי הטבעת ראיתי הרבה דם על המגבונים והמשיך לשרוף לי... מה זה ומה לעשות עם זה וממה זה נובע?? אשמח לתשובה מהירה. כי אני באמת סובל
ערב טוב דור, רוב הסיכויים שמדובר בפיסורה. מציע לגשת להיבדק ע"י פרוקטולוג. עד אז מציע לעשות אמבטיות עם מים חמים ולשמור על פעולות מעיים רכות (לא שלשול).