עברתי ניתוח לכריתת תוספתן מודלק לפני 72 שעות
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
30 שעות אחרי הניתוח שנעשה בלפרוסקופי השתחררתי מביה"ח - ואני מרגישה יחסית טוב אין לי בכלל כאבים אלא הרגשת אי נוחות עם תנועה - אך הבעיה ממנה אני כעת מוטרדת ביותר שאני סובלת מריבוי גזים ושלשולים קצרים ותכופים - וזאת למרות שאני אוכלת מעט כי אין לי כרגע כ"כ תאבון. האם התופעה נורמלית ומתי צפויה לחלוף האם זו עדיין יכולה להיות תופעת לוואי ל - 3 ליטר חומר הניגוד ששתיתי לפני הCT ששבעקובתיו סבלתי משלשולים עזים? תודה
שלום אורנה, את צודקת. התופעה ככל הנראה עקב החומר ששתית לבדיקת ה-CT. יעבור תוך יום-יומיים. אם לא חולף - פני לחדר המיון בביה"ח בו נותחת.