טחורים אחרי לידה
דיון מתוך פורום פרוקטולוגיה, כירורגיה קולורקטלית ומחלות מעי דלקתיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני 5 ימים, כתוצאה מכך ככל הנראה יצאו טחורים בגודל של ענבים!! 3-4.. מה לעשות כדי לה.קל אני לא מתפקדת . והאם המצב ישתפר???
צריך לשים משחה נגד טחורים שקונים בבית מרקחת וגם אני שמה פדים שעליהם אני מפזרת מלח אנגלי (קונים בבית מרקחת) במקרר, ואז שמה אותם זה מאוד מרגיע ועוזר בכל מקרה, בלידה הראשונה שלי היה לי גם ואחרי שבועיים זה עבר לגמרי אה, ולנגב אחרי יציאה עם פרוקטו מגבונים ולא עם נייר טואלט רגיל החלמה מהירה ותגדלי אותה/אותו בנחת
דפי שלום, ראי את תשובתה של "כמוך". מצויינת!